ОПТОВІ ПРОДАЖІ ПОЛІПРОПІЛЕНУ В УКРАЇНІ

Компанія SandiPlus (Санді плюс) є ексклюзивним представником марки Blue Ocean і продає поліпропілен оптом з 2007 року. Ми цінуємо і поважаємо кожного зі своїх партнерів. Тому ми прагнемо до вибудовування довгострокових партнерських відносин, як з торгівельними організаціями, так і з приватними особами з суміжних областей діяльності — будівельниками та проектувальниками, керувальними компаніями та експлуатуючими організаціями.

Працювати з компанією Blue Ocean вигідно всім учасникам ринку. І втричі — компаніям, що найбільш далекоглядні й мислять стратегічно. Саме вони отримують шанс вирости на порядок в стислі терміни та стати компаніями національного масштабу. Наша цінова політика побудована таким чином, щоб з нами було комфортно працювати, незалежно від обсягів ваших покупок.

Розроблена нами сувора економічна стратегія дозволяє контролювати ціну на нашу продукцію, що гарантує вам захист від демпінгу і незмінно високий відсоток заробітку. SandiPlus зацікавлена в побудові дилерської мережі. Політика компанії спрямована на якісний і кількісний аспект. Спільне планування з партнерами допоможе оцінити перспективи розвитку бізнесу з огляду на регіональні особливості та вибрати пріоритетні торгові напрямки.

З кожним роком компанія SandiPlus розширює партнерський портфель і досягає нових вершин. Основним завданням представництва компанії Blue Ocean є здійснення технічної підтримки і навчання партнерів на території України, створення спеціалізованих торгових центрів і розвиток продажів поліпропіленової продукції через дистриб'юторів оптом.


Основні обов'язки дилера Blue Ocean:

  • Участь в розробці і побудові планів, системи роботи для власного регіону спільно з головним офісом BlueOceanUkraine;
  • Аналіз інформації про надійність клієнтів і компаній, що беруть участь у створенні нової системи роботи, консультування клієнтів про стан і перспективи їх розвитку;
  • Створення збутової мережі з чітким ціноутворенням і гарантією його дотримання;
  • Побудова мережі розподілу товару, що складається з пріоритетних клієнтів, обраних на основі аналізу п. 2.
  • Роз'яснення покупцям переваги нашого товару (поліпропілену), а також послуг, які підкріплюють продаж, в порівнянні з іншими, аналогічними товарами;
  • Забезпечення дотримання чинних стандартів і норм з організації роботи кожної торгової точки в регіоні, а також вжиття заходів щодо вдосконалення (прискорення) збутових операцій;
  • Вивчення отриманих скарг на проданий товар і надані послуги. Вжиття заходів щодо попередження виникненню нарікань, а також запобігання випадкам заподіяння клієнтам матеріальних збитків при використанні нашої продукції на будь-яких об'єктах;
  • Прогнозування можливого внутрішнього розширення ринку поліпропілену Blue Ocean завдяки аналізу/знанням конкурентів в регіоні і поступовому їх витісненню нашою торговою маркою (тобто перерозподілу ринку на нашу користь за рахунок конкурентів);
  • Забезпечення збереження комерційної таємниці, а також ділової репутації компанії Blue Ocean Ukraine.